Bienvenue au Qu├ębec! Welcome to Canada! > CANADA sau AMERICAN DREAM

este quebec-ul pentru mine?

(1/3) > >>

manusof:
In ro, situatia este tot mai nashpa - nu stiu daca sunteti la curent cu noile impozitari, reducerile de salarii si pensii, etc. Am luat hotararea sa plecam de aici (eu, sotul si baietelul nostru de 3 ani). Oscilam intre Quebec si Australia. Eu am un master in psihologie, aici lucrez ca psiholog. Sunt gata sa fac si alte job-uri pt. inceput (cel mult 1-2 ani), dar nu chiar spalat de vase. Am aproape 39 de ani si m-am cam saturat de umbalt prin scoli, as cam vrea sa culeg roadele acum :) Cel mai low nivel la care ma gandesc este baby-sitter / vanzatoare /ospatarita. Ca ideal ma gandesc la instructor de yoga/yogilates sau sa deschid o gradinita  (cresa)- pana voi sti suficient de bine limba si pana voi face toate specializarile necesare pentru a lucra ca psihoterapeut. Noi stim amandoi si engleza si franceza, la nivel intermediar (nu am dat inca vreun test de limba). Sotul este inginer si economist. Aici lucram amandoi in domeniul asistentei sociale (el nu lucreaza in profesia lui). Clar e ca nu ne ajung  banii de la o luna la alta - cu rate la banci, ipoteca la casa, etc. Ce ma doare pe mine cel mai rau e ca nu ne mai permitem aproape nicio distractie. Eu imi imaginez ca in Quebec imi voi putea permite sa ies din oras in fiecare weekend, sa mananc o data- de 2 ori pe sapt la restaurant (nu fast-food), sa muncesc 8 ore pe sapt, iar in concediu sa pot veni in Europa. In plus, chiar si aici, din toata saracia, ma orientez cat pot spre produse alimentare naturale sau bio. Nu prea iubesc iarna, dar o pot suporta. Va rog sa-mi spuneti, din experienta voastra, ce sanse as avea sa ma adapez in Quebec. Despre viata in Australia / New Zeeland stiti ceva? Multumesc.

albastra: