Author Topic: si acum intrebarea mea  (Read 1531 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 1marieta

  • Jr. Member
  • **
  • Location: ca
  • Posts: 814
si acum intrebarea mea
« on: Thursday 09 August 2012, 20:14:59 »
Am fost la magazin, am cumparat ceva, scump, am pus cartela de banca, am facut NIP-ul, mi s-a dat o hirtie
cu "tranzactie neacceptata" si am plecat acasa...platind marfa cu alta cartela!!!!
Surpriza, dimineata banii din "tranzactie neacceptata", lipseau din cont. Si lipsesc si acum, dupa o saptamina!
Am fost la banca si am facut numai o sesizare verbala. Are cineva vreo idee ce se poate face in acest caz?
Multumesc pentru eventualele sfaturi.


Offline christianT

  • Hero Member
  • *****
  • Location: Montreal
  • Posts: 7.792
Re: si acum intrebarea mea
« Reply #1 on: Thursday 09 August 2012, 20:21:30 »
O idee:


Du-te la magazinul ala cu recu-ul ala si spune-le problema. Toate tranzactiile raman pentru mult timp inregistrate si ma gandesc ca ti se pot returna banii in cont direct de la magazinul cu pricina. Oricum, cred ca trebuie sa treci pe acolo.
« Last Edit: Thursday 09 August 2012, 20:26:51 by christianT »
Nu imbatranesc, imi creste valoarea.

Offline Mercutio

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 5.496
Re: si acum intrebarea mea
« Reply #2 on: Thursday 09 August 2012, 20:51:15 »
nu la magazin, la banca care ti-a dat cartela. o sa faca aia o ancheta si iti vor da inapoi banii dupa vreo cateva saptamani. am patit si eu la fel.
« Last Edit: Thursday 09 August 2012, 20:53:54 by Mercutio »
All the children are insane
Waiting for the summer rain


Offline ciubotea

  • Hero Member
  • *****
  • Location: Toronto
  • Posts: 10.551
Re: si acum intrebarea mea
« Reply #3 on: Thursday 09 August 2012, 22:31:55 »
faci asa:
anunti banca cum ca ai o tranzactie pentru care vrei investigatie (dispute charge)
ei investigheaza si daca nu apare semnatura ta (aia electronica, cu pixul ala cu fir) atunci primesti banii inapoi, no pb.
 
nu patesti nimic, suni customer service si spui ca vrei sa dispute a charge you don't recognize...poti s-o faci prin telefon la linia 1-800-  aia de pe spatele cardului,
 
 
 

Offline 1marieta

  • Jr. Member
  • **
  • Location: ca
  • Posts: 814
Re: si acum intrebarea mea
« Reply #4 on: Friday 10 August 2012, 20:43:29 »
multumesc