Author Topic: Acarul Paun a fost rosu  (Read 922 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online santiago

• Hero Member
Acarul Paun a fost rosu
« on: Tuesday 15 July 2008, 12:02:15 »
 Cine nu stie povestea acarului Paun,mai pe scurt poate sa inteleaga ca a fost un tip,caruia i se atribuiau toate nenorocirile.Pt orce crima, orce ofensa,orce nenorocire petrecuta in sat,devina era doar acarul paun.

Dupa ce mafia actuala a destabilizat o tara ,unde daca pui 20 de milioane de romani pe talerul balantei si mafiotii care probabil nu sunt 200 de mi pe celalalt taler, balanta inclina cu greutate pe partea mafiotilor,iar de vina sunt tot comunistii.

Comunistii sunt de vina pt cele cateva sute de mi de ingineri au emigrat,comunistii sunt de vina pt ca mor femeile gravide inainte de a ajunge la maternitate,comunistii sunt de vina pt ca medicii sunt injunghiati de pacienti,comunistii sunt de vina pt ca de 19 ani,cele mai mari dosare de crima din istoria post decembrista stau nemiscate in sertarele unora.In concluzie, acarul paun a fost comunist.

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/812381/Ceausescu-primul-blatist-al-tarii/

Fuck you Columbus and your curiosity

Offline Mircea Constantinescu

• Hero Member
  • hOW do I WEED If I high tOO MUCHH smoke??? !!!!
Rãspuns: Acarul Paun a fost rosu
« Reply #1 on: Tuesday 15 July 2008, 12:15:47 »
Pai....

Inainte de comunisti era (relativ) bine. Vezi prin carti din anii '30 comparatii cu tari sarace, gen Grecia, Turcia sau Portugalia.

Acu' se duc fetele noastre la produs in tarile respective.

Pai cine e de vina?
Raspuns 1: Romanii

Da' de ce-s de vina romanii? De ce s-au schimbat?
Aici e mai complicat. Romanii au fost educati mai intai de sistemul comunist, adus de tancurile rusesti. Dupa aia, ne-am descurcat singuri, tragandu-ne reciproc suturi in kur.
Baetiii de cartier nu vorbejte niciodata cu greseli de ortografe.

Offline sogndal

• Jr. Member
  • **
« Reply #2 on: Tuesday 15 July 2008, 12:19:11 »