Author Topic: Sunt eleve.. Putin ajutor?  (Read 5221 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ravaell

• new users
  • [Scrie un text beton aici]
Sunt eleve.. Putin ajutor?
« on: Sunday 18 January 2015, 09:05:37 »
Salut, mi-as dori sa fac facultatea [college] in Canada, sunt in anul terminal de liceu am 18 ani si as vrea sa stiu urmatoarele, va rog:

1. Bursa de merit nu o sa primesc pentru ca am o medie intre 7.10-7.20. Care sunt sansele sa iau o bursa de ajutor financiar? Gen familie monoparentala, mama face 450 de lei pe luna. Am consitutie atletica pot sa fac aproape orice sport, doar ca, in afara de sala care nu poate fi numit un sport altceva nu frecventez.

2. In SUA am inteles ca fara un co-sponsor nu ma accepta la facultate chiar daca mi se acorda bursa. La fel este si aici?

3. Se aplica tot online la facultati ca la cele din America?

4. Daca mi se cere sa fac dovada ca ma pot intretine, pot sa-mi evaluez legal casa si terenurile si sa garantez cu ele?

Sper ca este cineva dupa aici care are experienta si poate sa-mi raspunda si mie la intrebari. Bani de drum am, bani de facultate nu, din moment ce se ajunge si pana la 50 de mii de dolari pe an.

Offline hercule

• Jr. Member
  • **
Re: Sunt eleve.. Putin ajutor?
« Reply #1 on: Sunday 18 January 2015, 10:09:23 »
Tot ceea ce te intereseaza  gasesti aici:
http://www.cic.gc.ca/francais/etudier/index.asp

http://www.cic.gc.ca/english/study/index.asp

Info specifice pentru fiecare universitate/colegiu in parte, trebuie sa vezi pe site-ul fiecarei institutii.

Bafta multa!

Offline ravaell

• new users
« Reply #2 on: Sunday 18 January 2015, 13:25:37 »
Multumesc pentru link-uri dar tot nu-mi sunt raspunse unele intrebari cum ar fi: