Author Topic: PASUL 3: DEPUNERE DOSAR DUPA INTERVIU  (Read 32662 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Emigrare QC

  • Sr. Member
  • ****
  • Location: Montréal
  • Posts: 3.233
PASUL 3: DEPUNERE DOSAR DUPA INTERVIU
« on: Saturday 21 February 2004, 13:16:37 »
Această secţiune este destinată celor care au trecut cu bine de interviu şi au în mână CSQ-ul, adică Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec!

Din momentul în care aveţi acest CSQ nu mai aveţi treabă cu Serviciul de Imigrare de la Viena (SIQ) şi va trebui să colaboraţi cu Ambasada Canadei de la Bucureşti. Practic, dosarul dvs va fi transferat către autoritaţile federale, dvs fiind deja aprobat de către Ministerul Emigrării din provincia Quebec.

Dosarul pe care îl veţi depune la Ambasada Canadei de la Bucureşti va cuprinde următoarele formulare:

1. Demande de résidence permanente au Canada (IMM 0008 GENERIC)

2. Annexe 1 : Antécédents/Déclaration (IMM 0008  ANNEXE 1) – câte un formular pentru fiecare aplicant

3. Renseignements additionnels sur la famille (IMM 5406)

4. Recours aux services d’un représentant (IMM 5476) – în cazul în care solicitaţi ajutorul unui consilier in emigrare

5. Annexe 5 : Immigration économique (IMM 0008 ANNEXE 5) – declaraţie că veţi rămâne în Provincia Quebec.


Ghidul de completare FQ7000.pdf al acestor formulare în limba franceză se accesează APASÂND AICI sau în site-ul

Ghidul de completare în limba engleză EQ 7000.pdf îl puteţi găsi AICI.



Aceste formulare vor fi insoţite de următoarele ACTE:

1.Copie legalizată după certificatul de naştere (nu sunt necesare şi traducerile);
2.Copie legalizată după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
3.Copie legalizată după hotărârea de divorţ (dacă este cazul);
4.Cazierul din România (în original);
5.Cazierul din ţara în care aţi locuit 6 luni sau mai mult de 6 luni (se va depune în original+traducere în franceză sau engleză);
6.Copie xerox după CSQ (originalul îl pastraţi pentru că vi se va solicita la intrarea în Canada şi în multe alte ocazii, în Quebec);
7.Copie xerox după paşaport;
8.Şase fotografii color-- fiecare set de ŞASE poze se pune într-un plic separat;
- înainte de a pune pozele în plic se scrie doar pe o poză (din setul de 6 bucaţi) numele şi prenumele respectivei persoane, data de naştere şi data la care a fost facută poza (zi, lună şi an);

Quote
ATENŢIE !
- un plic va conţine doar pozele unui singur aplicant şi după introducerea pozelor plicul va fi lipit;
- pe fiecare plic se va scrie numele şi prenumele celui care e în pozele din interior, data naşterii şi legătura de rudenie cu aplicantul principal adică: soţ, soţie sau copil;

Quote
IMPORTANT :
Pozele trebuie să nu fi fost capsate, să nu fie zgâriate, să nu fie îndoite sau să aibă vreun colţ rupt şi nici să nu aibă vreo pată pe ele.

9.Chitanţa în original de achitare a următoarelor taxe:

Taxa Procesare Dosar adult (aplicantul principal, soţ/soţie, partener(ă) consensual(ă), copil dependent de 22 ani sau peste): 550 CAD

Taxa Procesare Dosar copil dependent sub 22 ani: 150 CAD

Taxa de Rezidenţă Permanentă (RPRF - aterizare): 490 CAD – aplicantul principal şi soţul/soţia sau consensual(a).

Quote
Dacă nu aveţi aceşti bani după interviu, puteţi achita doar Taxa de Procesare a dosarului, care este obligatorie în acest moment, urmând ca ulterior, adică după analizele medicale, să achitaţi şi Taxa de Rezidenţă Permanentă.

Solicitanţii şi soţul(soţia)/partenerul consensual trebuie să platească Taxa pentru Rezidenţă Permanentă şi Taxa de Procesare. Taxa pentru Rezidenţă Permanentă nu se plăteşte pentru copii dependenţi.!



Indicat ar fi să trimiteţi cât mai repede acest ultim dosar, dacă ardeţi de nerăbdare să ajungeţi cât mai repede în Canada. Pentru trimiterea dosarului către Amabasada din Bucureşti vă recomandăm serviciile poştei private. Info: www.dhl.ro www.cargus.ro www.pegasus.ro .

Precizare: Pentru rapiditate dosarul Dv. poate fi depus şi personal la căsuţa postală instalată la poarta Ambasadei Canadei din Bucureşti (disponibilă 7 zile pe săptămâna, 24 de ore din 24 şi care se află sub supraveghere permanentă deci nu riscaţi să rămâneţi fără acte).

Adresa Ambasadei Canadei la Bucureşti este (începând din 30 Octombrie 2006)

Ambasada Canadei
1-3, Tuberozelor St.
011411, Bucharest , sector 1
Romania
Tel: 021-307.5000
Fax: 021-307.5014
E-Mail: bucst-im@dfait-maeci.gc.ca
Web: www.dfait-maeci.gc.ca/canadaeuropa/romania 

După aceea veţi aştepta să vă vină formularele pentru analizele medicale, impreună cu informaţii precise despre cum, unde şi când le veţi face. Formularele pentru Examenul Medical sosesc în maxim 3 luni de zile de la deschiderea dosarului la Ambasada Canadei de la Bucureşti.

Starea dosarului dvs poate fi verificată online dacă APĂSAŢI AICI
« Last Edit: Tuesday 10 July 2012, 11:26:20 by admin »